Thursday, March 26, 2009

Pemilihan UMNO & Senario

Semalam berlangsung sudah pemilihan Ketua Pemuda, Ketua Wanita & Ketua Puteri UMNO... senarai penuh di sini. Hari ini akan ada persaingan sengit bagi jawatan Naib Presiden & Tim.Presiden.. Saya bukan penganalis politik, hanya sekadar pemerhati..kerana apa yang berlaku dengan politik, ada kaitan dan memberi kesan dengan kehidupan kita seharian... ada rakan-rakan saya mengatakan, malas nak ikut perkembangan, bosan, menyampah dengan apa yang berlaku.. tapi janganlah sampai tak tahu apa-apa langsung.. nampak sangat tidak prihatin... cuma ambil tahu perkara bukan politik.. tapi perlu sedar, akhirnya apa yang nak dilakukan sama ada bisnes atau kerja makan gaji, tetap akan ada kaitan dengan politik.. dulu, saya pun berfikiran begitu juga..tapi akhirnya saya sedar, pusing kot mana pun, jumpa politik juga.. kita tunggu dan lihat apa pula keputusan pemilihan hari ini.. saya berharap sangat agar pihak polis tidak bertindak sewenang-wenangnya di 2 bukit dan 1 batang itu...

No comments: